недеља, 9. март 2014.

Интервју са госпођом Персом


          За оне који нису читали роман или су можда заборавили, госпођа Перса је жена попа Ћире и мајка фрајле Меланије.

          Данас смо се среле са госпођом Персом у једном селу у Банату.
          - Добар дан. Хвала Вам што сте издвојили време да одговорите на неколико наших питања.
          - Добар дан. Хвала и вама што сте ме позвали. Увек се нађе времена, а и знате како је у селу, сваки је дан исти...
          - Да ли сте поласкани што се налазите у толико читаном роману „ Поп Ћира и поп Спира“ ?
          - Наравно да јесам! Поносна сам што ме је Стеван Сремац тако лепо описао, иако ја нисам толико зла, а посебно ми је драго што је роман писан по нашој, наравно, истинитој, причи.
          - Реците нам ко вам се највише свидео у роману од ликова, осим господина Пере, пошто сви знамо да је он сада Ваш зет?
          - Па ко би други него мој муж Ћира? Тако је брижан и увек ме брани када ме нападну зле жене попут госпође Сиде, а због тога је, јадник, и зуб изгубио.
          - Кад сте већ поменули госпођу Сиду, како сте се осећали када је она радила све само да се Меланија не виђа са господином Пером?
          - С једне стране сам била шокирана када сам видела на шта је све била спремна да уради само да достигне свој циљ, а са друге стране и очекивала сам то од ње, али се нисам бринула јер ко једном упозна моју Меланију, тешко је заборавља!
          - Како сте  реаговали када сте чули како су преварили вашег мужа Ћиру и подметнули му коњски зуб?
          - Просто сам била згранута када сам чула колики су труд уложили само да осрамоте мог Ћиру!
          - Да ли вам је до те мере сметало што Шаца Јули свира и пева испод прозора да нисте могли ни да спавате?
          - Верујте и Вама би сметало! Цела улица се орила од његовог „певања“, и наравно није то засметало само мени. Нико из улице није мог'о ни ока да склопи док се серенада не заврши!
          - И на послетку, реците нам, да ли сте били љубоморни на Јулу зато што се тако добро удала и имала доста деце за разлику од Меланије?
          - Ју! Какво је то питање? Наравно да нисам! И моја Меланија се добро удала и веома је срећна са господином Пером.
          - Извините ако вас је увредило ово питање. Само нас је занимало шта је од свега истина.
          - Нема проблема. Ви очигледно нисте упознати са тим колико су моја кћер и господин Пера срећни заједно и што је најбитније, не завиде никоме.
          - Хвала вам и  што сте прихватили наш позив и одговорили на наша питања.
          - Нема на чему и надам се да ћемо се поново срести!


Аутори: Невена Јелић и Анђела Куч 

Нема коментара:

Постави коментар