http://andjelkatancic.wix.com/perce
http://superucenje.org.rs/ucenje/course/view.php?id=12
Зашто Оштро Перце
Ситуација и проблеми са којима се сусрећу наставници и библиотекари:
- ученици све мање читају,
- кад читају, ученици најчешће бирају књигу по препоруци другова,
- ученици имају тешкоће у разумевању и још више у анализи и тумачењу прочитаног текста
- мали број ђака учествује у ваннаставним активностима које у свом фокусу имају књижевност,
- резултати тестова (пробни, матурски) у области Разумевања прочитаног и Писано изражавање су лоши,
- деца и млади данас више читају са екрана рачунара, информације прикупљају углавном са интернета,
- младим е-читаоцима неопходне су вештине информационе и медијске писмености како би могли да критички приступе садржају пронађеном на интернету
- наставни план и програм не подржава довољно развијање информационе и медијске писмености.
Циљеви
- афирмација читања у школи и школској библиотеци,
- подстицање ученика да читају прозна дела савремене дечије књижевности и уочавају и откривају особине текста,
- упућивање ученика у тумачење идејног слоја текста,
- оспособљавање ученика за логичко схватање и критичко процењивање прочитаног текста,
- оспособљавање ученика за писање приказа књига,
- развијање читалачког укуса,
- подстицање ученика на индивидуални рад и рад у групи,
- јачање самопоуздања ученика,
- развијање сарадничког односа и такмичарског духа код ученика,
- развијање социјалних вештина ученика и вештине комуникације,
- обогаћивање књижног фонда школских библиотека делима савремене дечије књижевности и научно-популарним делима,
- промоција школске библиотеке као важног места за учење и развијање креативности ученика.
http://andjelkatancic.wix.com/perce
http://superucenje.org.rs/ucenje/course/view.php?id=12
Зашто Оштро Перце
Ситуација и проблеми са којима се сусрећу наставници и библиотекари:
- ученици све мање читају,
- кад читају, ученици најчешће бирају књигу по препоруци другова,
- ученици имају тешкоће у разумевању и још више у анализи и тумачењу прочитаног текста
- мали број ђака учествује у ваннаставним активностима које у свом фокусу имају књижевност,
- резултати тестова (пробни, матурски) у области Разумевања прочитаног и Писано изражавање су лоши,
- деца и млади данас више читају са екрана рачунара, информације прикупљају углавном са интернета,
- младим е-читаоцима неопходне су вештине информационе и медијске писмености како би могли да критички приступе садржају пронађеном на интернету
- наставни план и програм не подржава довољно развијање информационе и медијске писмености.
Циљеви
- афирмација читања у школи и школској библиотеци,
- подстицање ученика да читају прозна дела савремене дечије књижевности и уочавају и откривају особине текста,
- упућивање ученика у тумачење идејног слоја текста,
- оспособљавање ученика за логичко схватање и критичко процењивање прочитаног текста,
- оспособљавање ученика за писање приказа књига,
- развијање читалачког укуса,
- подстицање ученика на индивидуални рад и рад у групи,
- јачање самопоуздања ученика,
- развијање сарадничког односа и такмичарског духа код ученика,
- развијање социјалних вештина ученика и вештине комуникације,
- обогаћивање књижног фонда школских библиотека делима савремене дечије књижевности и научно-популарним делима,
- промоција школске библиотеке као важног места за учење и развијање креативности ученика.
Нема коментара:
Постави коментар