недеља, 9. март 2014.

Интервју са Габријелом



          За оне који не знају, Габријела је главна трачара у познатом Сремчевом роману "Поп Ћира и поп Спира". Пре неколико минута срели смо је у селу док се, као по обичају, враћала са трачарења са комшиницама.
          - Добар дан, госпођо!
          - О, добар дан мила, како сте ми, да ли сте добро?
          - Добро сам, него госпођо, пошто радимо интервју са ликом из познатог Сремчевог романа "Поп Ћира и поп Спира" , желела сам да баш са вама попричам и поставим вам неколико питања.
          - О, наравно, само брзо, морам да свратим до госпође Соке, да ми пренесе новости.
          - Добро, да почнемо... Да ли је истина, када сте се враћали од госпође Соке, да вам је испала доња бела сукња, и да вас је цело село видело и смејало вам се?
          - О Боже, драга, зар ти верујеш у то, у ствари, не бих сада да лажем, јесте ми испала сукња... Али о овоме ни речи, знаш какво је наше село, пуно трачара, које би тај блам целом свету казале, уххххх, хаос би направиле, него имате ли још нешто да ме питате, пошто...
          - Да, да, имам, следеће бих вас питала, да ли знате шта је било са том тучом попова, да ли ми можете рећи?
          - Ау мила, о томе бруји цело село, баш сад кренух до Соке да ми доврши причу.
          - Знате ли шта се тачно догодило, па је дошло до туче?
          - Драга моја, све то поче због њихових жена, ау... праве алапаче, напричале су све и свашта о другој породици, због тога се и побише попови, бестидници, како их није срамота, о мој Боже, сад се још и прича како је један другоме и вилице избио, јао, јао.
          - Због чега жене попова толико оговарају једна другу?
          - Ма све је то драга због оног Пере, учитеља, и Јуца и Меланија се позаљубљивале у њега, па се посвађаше која ће се за њега удати, страшно.
          - Какве су по вашем мишљењу Јуца и Меланија?
          -Па дете право да ти кажем, ни иједна није за Перу, он је образован дечко, а оне сељанчице, као кокошке, стално се свађају. Ма шта ја имам с тим. Нека раде шта хоће, нису интересантне, има много занимљивијих догађаја, имаш ли још нешто да ме питаш, драга, журим да одем до Соке, да пијемо кафу и да ми она заврши причу о тој чувеној тучи.
          - То би било све, хвала вам што сте издвојили мало времена за мене!
          - Ма ништа срце, сад журим, да нисам журила испричала бих ти још доста тога. Кад год ти затреба нека информација, обрати се мени, ја сам ти овде најбоље информисана, довиђења!
          - Добро, хвала вам још једном. Довиђења.

Аутор: Невена Мијаиловић 

Нема коментара:

Постави коментар