четвртак, 27. март 2014.

Интервју са Јулом из популарнoг Сремчевoг романа ,,Поп Ћира и поп Спира’’


         Да вас мало шире уведем у ову причу, ако сте заборавили, Јула је један од главних ликова овог популарног дела .Она је та која је доживела, да тако кажемо, најсрећнију будућност...

        - Драга Јуло, хвала Вам што сте издвојили мало времена  за наш часопис.

        - Па, знате шта, молим вас да ми не персирате, а и поред оволико деце, било ми је чак и драго да мало предахнем и дођем на кафу код вас.

         - Да ли си некада зажалила зато што се ниси удала за учитеља?

         - Шаца је особа у коју сам била, јесам, и бићу, увек заљубљена, и ниједног тренутка у свом животу,нисам зажалила сто сам се удала за њега..

         - Да ли си наилазила на осуду других суграђана због удаје за Шацу, пошто знамо да су твоји родитељи хтели да те удају за учитеља који је тада био добра прилика?


          - У том тренутку ме нису занимала мишљења других људи зато што сам била веома срећна због своје одлуке и нисам допустила да ми било ко квари ту срећу, а родитељи су временом схватили да је ипак боље што сам се удала за Шацу, јер је он на крају постао много бољи избор од учитеља Пере, постао и зубар.


           - Као што знамо, мајчинске обавезе су тешке, па како се ти сналазиш у улози мајке, и то ни мање ни више него четворо деце?


           - Мени то није толико тешко, напротив,  то ми је задовољство јер  волим децу.


           - Мислиш ли да се код Меланије јавила завист зато што она нема деце?


           - Мене то стварно толико и не занима, зато што живим свој живот и не мешам се у туђ.


           - Мислиш ли да је твој  живот испуњен?


           - Да,мислим да јесте.Све је испало и боље него што сам замишљала.


           - Као што сви знамо, Меланијина и твоја мајка се нису баш најбоље слагале, па да ли се код тебе у неком тренутку јавила љубомора према Меланији?


           - Није, нисам имала разлога да будем љубоморна на њу, као што сам већ и рекла, живот ми је у потпуности испуњен.


           - Хвала ти још једном што си издвојила време за нас пошто знамо да имаш још пуно обавеза око деце, Шаце, и домаћинства.


           - Нема на чему, и следећи пут ћу се врло радо одазвати вашем позиву.



Аутори:
1.Невена Урошевић
2.Милица Алексић
ОШ,,Свети Сава'' 

Нема коментара:

Постави коментар