среда, 26. март 2014.

Дечак и пас - Данило Киш ( драматизација)








1 коментар:

  1. Рефлексија

    * Научила сам да искажем своје мишљење о прочитаном делу.
    * Као најважније препознајем да сажето испричам прочитани роман.
    * Као доминантно се намеће моје критичко мишљење, мој став, мој поглед, моје размишљање.
    * Време проведено планирајући рад је десетак дана од којих је пар дана било неадекватно употребљено.
    * Током школских активности сам пажљиво слушала наставницу и корисно употребила њене напомене и савете.
    * Током активности код куће сам читала, претраживала на интернету, разговарала о прочитаном са другарицама.
    * Задатак сам решавала тако што сам замишљала себе у таквим ситуацијама.
    * Сарађивала сам и са другим ученицима.
    * Трудила сам се да што више напора уложим током активности у школи, а и код куће.
    * Током активности било је и неефикасног времена, али чини ми се много мање од ефикасног.
    * Да, радила сам код куће више него у школи.
    * Оно што сам научила има примену и у другим наставним предметима. Научила сам да своје мишљење кажем кратко, јасно, сажето, да одвојим битно од небитног, да издвојим суштину. Све ово се може применити и у животу, ван школе.
    * У критичким приказима и драматизацији прочитаног нисам користила знања из других наставних предмета.
    * Мало теже би било објаснити другим ученицима оно што сам научила. Препоручила бих им да што више читају, јер у свакој прочитаној књизи наћи ћемо нешто што нам шири наше видике, неки савет, неку поуку, неку ситуацију у којој се и сами можемо наћи.
    * Наравно, знам више него на почетку наставне области.
    * Пријало ми је да истржујем, да читам шта други мисле о сличним темама, да упоређујем себе са другима.
    * Пишући ову рефлексију провела сам око деведесет минута, јер сам желела да пажљиво обликујем своју мисао, да што боље одговорим о ономе о чему сам писала.

    ОдговориИзбриши