четвртак, 27. март 2014.

Интервју са Шацом, ликом из Сремчевог романа


Као што сви знамо , Шаца је берберин, Јулин муж који је пребродио све препреке у животу  и постао муж попове ћерке.
      - Драго ми је што сте пристали на овај разговор и што ћете одговорити на питања која многе занимају.

      - Хаха, надам се да ће питања бити занимљива, нисам знао да сам тако популаран.

      - Да ли сте Јулу одабрали зато што је попова ћерка или зато што сте је истински волели ?

      - У почетку ме није занимало ко је Јулин отац , али када сам то чуо , знао сам да је преда мном велики изазов зато што ниједна угледна породица не би хтела берберина за свог зета , иначе не знам ко ју  је више волео од мене.

       - Да ли сте као мали маштали да имате доста деце или се то десило спонтано ?

      - Не, није се то спонатно десило, већ је истина то што сте рекли , маштао сам да имам пуно деце јер сам  био јединац , сви ви добро знате како је бити сам , без сестре , брата , немаш са ким да поделиш тајне , проведеш детињство, то ме је натерало да имам пуно деце. 

      -  Да ли сте се покајали  што сте се  оженили Јулом, а не  неком другом девојком?

      -  Поносан сам на свој избор и сматрам да ми је од тада све кренуло набоље.

      - Да ли то значи да вам је сада  живот бајан?

      - Мислим да јесте , испуњена су сва моја очекивања , чак и више него што сам замишао , знате кад видите ону прекрасну дечицу како се играју , плешу , како уче заједно , просто се истопите. Просто, успео сам у животу  .

      - Хвала Вам господине Шацо, било је право задовољство разговарати са Вама.


Аутор:
Димитрије Лабовић VII 1

Нема коментара:

Постави коментар