четвртак, 27. март 2014.

Интервју са Меланијом, ликом из Сремчевог романа


Меланија је ћерка госпође Персе и  попа Ћире.

      - Драго ми је што сте овде са нама и што сте прихватили позив.

      - Хвала вама на позиву.

      - Пре свега, замолила бих вас да  кажете нешто о себи.

      - Овако, имам мужа, он је учитељ. Волим да проводим време свирајући клавир. Омиљени језик ми је немачки, не бих да се хвалим, али знам доста других језика. И ако вас још нешто занима, изволите.

      - Па да, занима ме шта највише волите да кувате?

      - Хм, па ја у ствари не знам да кувам, али волим да критикујем туђа јела.

      - Занимљиво, кажите нам како се слажете  са мужем?

      - Па одлично, волимо се, то је битно.

      - Наравно, волите да идете на балове, да ли  волите  да играте или само да гледате?

      - Да гледам, ти кораци, покрети, они су одлични, знам све игре.

      - Чујем, јако волите да читате, посебно романе, зашто?

      - Да, да, јако волим да читам романе зато што су пуни љубави и романтике, а ја сам тотално за то.

      - Желим нешто да вас питам о вашој другарици Јули, како проводите време са њом? Шта вас то нервира код ње?

      - Па највише критикујем њена јела, не дружимо се нешто много, али оно што ме нервира код ње је што стално ради нешто супротно од мене. Ја свирам клавир, а она покушава гитару, још би понекад заливала цвеће и певала, ја не волим цвеће, само свој кактус.

      - Ево и последњег питања: Шта вам се свиђа код ваше мајке, госпође Персе?

      - Највише ми се свиђају њени савети. Да нисам слушала њене савете, не бих била са мојим Пером.

      - Хвала вам на овом исцрпном разговору.

      - Увек, драга моја.


Аутор:
Кристина Тодоровић

Нема коментара:

Постави коментар