четвртак, 27. март 2014.

Интервју са Петром Петровићем


Учитељ Пера је главни јунак овог романа, он је узрок многих свађа.

      - Хвала Вам што сте издвојили мало времена да одговорите на питања која интересују наше читаоце.

      - Молим.Драго ми је што ћу одговарати на ваша интересантна питања.

      -  Да ли сте срећни што сте од једног сеоског учитеља постали ни мање ни више него поп?

      - Наравно да сам срећан и веома ми се свиђа овај нагли преокрет.

      - Да ли се кајете што сте се оженили Миленијом, а не Јулијом?

     - Не кајем се због избора, кајем се само због једне ствари, желео сам децу, али добро, човек у животу мора да сноси последице својих одлука.

     - Да ли осећате малу завист према Шаци, који је био берберин па постао лекар, оженио се Јуцом и добио петоро деце?

      - Па. . . морам признати да нисам очекивао да ће он испати боља прилика од мене. Искрено, осећам малу завист, не велику, само малу трунку љубоморе која ме боцка у срце, знате.

      - Да ли вам је живот испуњен?

      - Наравно да јесте. Доста времена проводим ван куће пошто имам обавеза, али у слободно време Меланија и ја волимо да одемо у шетњу, то ме испуњава.

      - Хвала Вам што сте одвојили мало времена за нас.

      - Нема на чему, увек ћу се радо одазвати вашем позиву. 

Аутор:Сава Павловић  VII1

Нема коментара:

Постави коментар